• Image 01
  • Image 02
  • Image 03
  • Image 04
  • Image 05
  • Image 06

Uw website verdient meer

Snoobi verzamelt en analyseert gegevens over het verkeer op uw website en geeft de resultaten weer in een heldere rapportage. Dit biedt u de mogelijkheid méér rendement uit uw website te halen. Gegevensverzameling kan worden uitgevoerd op actuele, maar ook op historische gegevens. Dit vindt plaats met behulp van uitgebreide (filter-) instellingen die u op elk gewenst moment kunt aanpassen. De rapportage is altijd toegankelijk en bevat alle gegevens over bezoekers én alle details van hun gedrag op uw website.

Middels de webstatistieken kunt u uw online marketingactiviteiten nauwkeuriger afstemmen op uw doelgroep en potentiële klanten onder uw bezoekers herkennen ten behoeve van betere leadgeneratie.

Kortom, Snoobi maakt van uw website een productief hulpmiddel dat u helpt dedoelen van uw bedrijf te bereiken.

Webanalyse

Webanalyse is het proces waarbij de website en alle online activiteiten worden gebruikt ter ondersteuning van de zakelijke doelstellingen van een bedrijf. Het tracken van bezoekers, dat de grondslag vormt voor webanalyse, levert informatie op over welke acties te ondernemen en welk zakelijk resultaat wordt verwacht.

Tracking van bezoekers vormt de basis van webanalyse

De website heeft tot doel het bedrijfssucces te vergroten. Door bezoekers te tracken, kunt u nagaan wat bezoekers doen op uw website, welke informatie ze interessant vinden en wie
ze zijn.

De resultaten van deze trackingactiviteiten laten zien hoe goed uw website momenteel bijdraagt aan het realiseren van uw bedrijfsdoelen, hoe effectief uw marketingcampagnes zijn geweest en in hoeverre de website bijdraagt aan de omzet.

Toepassingen en voordelen van het tracken van bezoekers

Aan de hand van de inzichten die het tracken van bezoekers oplevert, kunt u met diverse maatregelen de waarde van uw website vergroten. Mogelijke acties zijn:

  • Het vernieuwen van de website of het verbeteren van de inhoud op de website
  • Zoekmachineoptimalisatie; plannen en monitoren van de resultaten
  • Monitoren en optimaliseren van Google AdWords campagne
  • Volgen van de resultaten van e-mailcampagnes en nieuwsbrieven
  • Evalueren van online advertenties zoals banners
  • Klantenwerving, leads voor b2b-klanten

Tracking van bezoekers levert de informatie op die u nodig hebt voor een goede analyse en voor het verder ontwikkelen van uw aanwezigheid op internet. Bij het tracken van bezoekers wordt een omgeving gemonitord die continu in beweging is. Dit betekent dat ook het trackingproces zelf een doorlopend proces moet zijn.

Snoobi versus Google Analytics

Google Analytics is een veel gebruikt webanalysetool van Google. In vergelijking met Google Analytics (en vele andere tools) heeft Snoobi een groot aantal voordelen. Sterke punten zijn onder andere:

  • Service
  • Onmiddellijke implementatie en gebruiksgemak
  • Filtering van bedrijven en instellingen uit de bezoekers
  • Klikpaden van bezoekers
  • Integratie met Google AdWords
  • Historische gegevens met terugwerkende kracht bekijken
  • Lokale informatie
  • Secties en bezoekerssegmentatie
  • Dynamische rapportage en KPI’s
  • Beveiliging van gegevens
  • Overige specifieke kenmerken

Uit dit document worden de belangrijkste verschillen duidelijk – Snoobi legt de nadruk op service en gebruiksgemak.

Met een prijspeil weinig boven het ‘gratis model’ van Google Analytics (waarbij u overigens nog wel dient te betalen voor service en ondersteuning) verdient de investering in Snoobi zich binnen enkele maanden terug doordat websitegegevens voor iedereen toegankelijker, en analyses eenvoudiger worden. Besteed uw tijd aan het verbeteren van uw business, niet aan het configureren van het Analyse tool.

Wilt u meer weten over Snoobi?

Met Snoobi kunt u nog gemakkelijker leads genereren en informatie verzamelen over de bezoekers van uw website. Zonder kosten of verplichtingen, kunt u Snoobi evalueren op uw eigen website. Vraag nu GRATIS een Proefversie aan.

There is no Business like New Business