• Image 01
  • Image 02
  • Image 03
  • Image 04
  • Image 05
  • Image 06

Maximaal rendement uit uw website

Waarschijnlijk komt het u bekend voor, uw organisatie heeft veel tijd en geld geïnvesteerd in een belangrijke beurs of event. Na alle inspanningen, kostbare materialen etc. is het moment suprème in 1 of enkele dagen voorbij. Uw verkoopmedewerkers hebben veel interessante contacten opgedaan. Na deze, vaak zeer intensieve dag(en) heeft u een goed gevoel over het aantal aanknopingspunten (beursleads) maar na verloop van tijd vraagt u zich af wat er met deze kostbare beursleads is gebeurt?

Eventtracker zorgt voor effectieve registratie en opvolging van uw kostbare beurs- of eventleads en geeft u 100% transparantie ten aanzien van voortgang en resultaten van new business inspanningen.

Eventtracker

Een online lead management systeem wat uw verkopers in staat stelt om interessante contacten die zij ontmoeten op beurzen, events ed. direct, of na afloop van een beurs of event, te registreren en kwalificeren. Op deze manier gaat geen enkele kostbare lead verloren.

Eventtracker biedt alle tools om potentiële contacten te monitoren en uw verkopers en/of resellers te ondersteunen met opvolgen en “closen” van new business.
Met behulp van Eventtracker worden de krachten van verschillende disciplines gebundeld, bijvoorbeeld; commerciële beursmedewerkers (zowel intern als extern), verkoopapparaat, marketing en product management.

Voor elk event kunt u een campagne aanmaken, zodat u op event-niveau alles kunt monitoren. Elk event heeft dus ook zijn eigen unieke proces flow, parameters, participanten (verkopers, management) etc. Standaard worden de talen Nederlands en Engels ondersteund. Per gebruiker kunt u definiëren in welke taal hij/zij gaat werken. Andere talen zijn optioneel beschikbaar. Eventtracker is volledig online beschikbaar. Inmenging van IT is niet aan de orde, het enige wat u nodig heeft is een webbrowser en een internet verbinding.

Voordelen Eventtracker

  • Invoeren van leads (potentiële contacten) op event (manueel of bulkimport via batches),
  • Toevoegen van belangrijke informatie aan contactinfo, bijvoorbeeld op interessegebied of andere relevante informatie (t.b.v. rapportages en selecties),
  • Automatisch versturen van “bedankt” e-mails naar bezoekers inclusief additionele informatie,
  • Distribueren en alloceren van leads, manueel of automatisch op basis van een vooraf gedefinieerde distributiematrix,
  • Geautomatiseerde e-mail announcement richting participanten (sales),
  • Accepteren van leads door verantwoordelijke verkoper,
  • De mogelijkheid om leads door te sturen naar collega verkopers,
  • Volgen van de lead door de verkoper (sales pipeline),
  • Closen” van de lead door de verkoper,
  • Rapportages omtrent voortgang en resultaten, zowel op beurs- als op verkoper-niveau,
  • Snel nieuwe campagnes initiëren vanuit rapportage module,
  • Integratie met CRM.

Heeft u binnenkort een beurs of event en bent u benieuwd wat Eventracker hierin kan betekenen voor uw organisatie? Wij bieden u de mogelijkheid om gedurende een trialperiode de voordelen van Eventracker voor uw organisatie te ervaren.

There is no Business like New Business